Caroline Issa, editor și designer

„Cred că s-a schimbat puțin de când mi-am făcut Top Shelf acum câțiva ani… pe atunci, am vrut să devin puțin mai experimental cu totul, dar cred că tocmai acum mi-am perfecționat ochiul de pisică! În aceste zile, fac mult mai mult cu îngrijirea pielii – de fapt am început să folosesc măști.

În acest moment, îmi plac măștile faciale SK-II. În decembrie am fost la Tokyo pentru spectacolul Dior și am fost în acest loc numit Mâinile Tokyo . Aveau acolo tot ce ți-ai putea dori vreodată și am cumpărat aceste măști amuzante pe care sunt pictate fețe Kabuki. Le-ai pus la propriu și arăți ca un maestru Kabuki! De asemenea, îmi plac foarte mult aceste măști Dolce & Gabbana Aurealux pe care le folosesc pentru călătorii. Miroase delicios și călătoresc atât de mult... în acest moment, practic îmi trăiesc viața într-un avion.

Am fost atât de ocupat recent—următorul meu număr de Revista Tank iese și lucrez la asta Pentru că Revista , care este revista noastră digitală. De asemenea, tocmai am avut lansarea de îmbrăcăminte Nordstrom Signature și Caroline Issa, ceea ce a fost enorm pentru mine, deoarece este prima dată când colaborez la prêt-à-porter. Am o istorie lungă cu Nordstrom. Am fost consultant în management și când am absolvit Penn acum 15 ani, ei au fost primul meu client. Apoi, acum câțiva ani, m-au abordat în legătură cu colaborarea, așa că am intrat în lumea designului vestimentar. Este o colecție capsulă de 28 de piese care apare trimestrial în următorii câțiva ani - în principiu, sunt esențiale pentru garderoba ta. Avem lucruri precum un pantalon cheie, piese grozave din piele, un costum din două piese, toate cu croială bună, pentru că îmi place să croiesc. Asta probabil vine din zilele mele de consultant în management! Practic, vreau să se simtă ca și cum poți să-ți asortezi colecțiile și ca fiecare piesă să lucreze cu garderoba ta existentă — poți purta o haină Dior cu costumul nostru sau blugii Topshop cu jacheta noastră de motociclist. Doar piese cheie, clasice și atemporale.

champú aclarador del cabello

MERGEM AFARA

Am două feluri diferite de „ieșiri”. Ies aproape în fiecare seară la serviciu, așa că trebuie să mă îmbrac de zi cu zi când alerg toată ziua, mă întâlnesc cu managerul băncii dimineața, apoi trebuie să merg la o cină elegantă noaptea. . Tind să port piese cu adevărat versatile în timpul zilei, astfel încât să pot ieși direct seara. Acolo devine important machiajul. Îmi voi pune cercei candelabru mari și o buză roșie și așa pot să-mi trișez drumul de la zi la noapte.

Într-un weekend în care ies cu prietenii, îmi place să mă distrez, să mă îmbrac cu adevărat și să mă fac pe față pentru seară. Tind să ies la cină cu prietenii mei și îmi plac locurile vechi, precum The Delaunay sau The Wolseley, unde lumina este foarte bună. Am un prieten care uneori aduce acest DJ uimitor din Italia la barul de la parter de la Momo și voi petrece doar șase ore dansând. Aceasta este eliberarea mea – de două ori pe an, dansând non-stop timp de șase ore, îmbrăcându-mă și eliberându-mă.

UNDE SĂ MERGEM

Încă îmi place să ies în Mayfair, Londra – este foarte șic și are baruri frumoase. Nu tind să fac East London... Pur și simplu nu sunt suficient de modern. Este foarte tare, foarte i-D , dar eu sunt un ÎN un fel de fata. Întotdeauna cred că Parisul este orașul perfect în care să ieși, în afară de a trebui să găsești un taxi pentru a merge acasă. Acest club uimitor numit Chez Castel tocmai s-a redeschis. De fapt, când m-am alăturat Rezervor — acum aproape 12 ani — acolo am făcut prima noastră petrecere la Paris. Era totul în catifea roșie și acolo se petreceau toate vedetele rock.

André Saraiva și Thomas Lenthal, tipul care a co-fondat Număr , s-au unit pentru a reface acest club instituțional. Este uimitor - un adevărat loc parizian pentru a ieși noaptea. Este sexy și franțuzesc - este plin de farmec. Îmi plac locurile în care poți injecta puțină energie și glamour oriunde ai merge.

Recent la Couture Week a avut loc o petrecere la Caviar Kaspia din Paris. Era cravată neagră, așa că am luat-o la valoarea nominală și am purtat un smoking alb cu papion, buză roșie și ochi de pisică. A fost grozav, dar toată lumea a spus: „Ești atât de îmbrăcat!” Tocmai am spus: „Invitația spunea cravată neagră! Și suntem în acest restaurant plin de farmec! Ne petrecem timpul citind reviste și privind aceste imagini uimitoare și, uneori, vrem doar să depunem efort, să arătăm uimitor și să fim în acel moment pentru a avea acea amintire uimitoare.

prensa de seda

INVENTA

Pentru tenul meu, sunt dependent de Glossier’s Perfecting Skin Tint pentru un pic de acoperire pură, apoi folosesc doar The Retoucher Conceal and Treat Stick de la Charlotte Tilbury. 3 Mediu în jurul ochilor, nasului și pe orice zid pe care trebuie să le ascund. Acoperirea este foarte bună, dar nu se simte grea. După aceea, îmi voi pune puțin bronzer pe obraji și, cu asta, voi arăta relativ prezentabil.

Apoi, pentru seară, voi pune rimel – un strat dublu în loc de unul singur – și îmi voi face genele de jos. Folosesc rimelul Diorshow Black Out, pentru că este un negru foarte intens, sau rimelul Charlotte Tilbury Full Fat Lashes 5 Star în Negru lucios pentru că mă împiedică să ajung cu ochi de raton la sfârșitul unei seri, dar păstrez întotdeauna clasicul Maybelline Great Lash ca rezervă. Un ochi de pisică este singurul lucru pe care îl pot face foarte bine. Folosesc Eye Do Lash Enhancing Liquid Eyeliner de la Eyeko pentru că Alexa Chung o face și face un ochi de pisică grozav. Dar îmi place și Creme Eyeliner de la Laura Mercier în Noir . Simt că un gel definește mai bine și îmi place textura lui – în plus, are un finisaj pudrat. Trebuie să învăț cum să fac un smoky eye. Mi-e atât de frică să nu o dau peste cap, dar acum folosesc doar un pic din Filmstar Bronze and Glow de la Charlotte Tilbury pe ochi și sub sprânceană.

perfume playero

Uneori port o buză roșie în timpul zilei dacă am multe întâlniri, dar o voi aprofunda pentru noapte. De asemenea, îmi place foarte mult acest ruj Dior, care este unul doi-în-unul — Dior Diorific Golden Shock Lipstick în 007 Soc pasional. O poți folosi dacă vrei să te luminezi sau ai nevoie de puțină strălucire. Eram la o ședință cu Charlotte Tilbury și ea a spus: Dragă! Trebuie să încerci asta și Zeița mea de Aur! E uimitoare.

PARFUM

Noul meu parfum preferat este D.S. & Durga’s Silent Grove, dar tind să consider Lipstick Rose al lui Frédéric Malle semnătura mea. Îmi amintește de rujul bunicii. E așa de bine! Nu îmi schimb parfumul pentru noapte, dar îmi schimb parfumul de iarnă și cel de vară. Iarna este întotdeauna Lipstick Rose.

PĂR

De obicei nu am răbdare pentru părul meu. Îl pun înapoi, pun niște Gel pentru modelarea buclelor Pantene Pro-V și gata. Este în mod natural foarte creț, dar nu îl las niciodată ondulat – de fapt, mă gândeam să elimin au natural în curând. Nu mi-am vopsit părul și las toate firele de păr albe să iasă. E bine să fii natural. Acum trebuie doar să fac următorul pas pentru a elibera buclele!

AJUNG ACASĂ

După o noapte lungă, întotdeauna scot totul. Tocmai am început să folosesc Demachiantul pentru ochi Take It All Off Genius de la Charlotte Tilbury, apoi folosesc Cetaphil Daily Facial Cleanser sau Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser de la Liz Earle cu prosopul. E așa de bine! Simți că pielea ta respiră după tot dansul și transpirația. Atunci îmi place foarte mult să fac masaj Concentratul Superskin de la Liz Earle — hidratează foarte frumos și miroase foarte bine. Apoi, folosesc Kiehl’s Ultra Facial Moisturizer.

burbujas en la tina

Sunt o tipă de tip de noapte devreme. Somnul este important - super important! Am nevoie de aproximativ opt ore de somn, dar sunt norocos dacă primesc șapte. Sunt acum la șase... Te ajunge din urmă. Cred că în zilele noastre, mulți știu să nu mă aștepte după cină. Odată ce vine desertul, am tendința să-l mănânc și apoi să mă abțin.

— după cum i-a spus ITG

Caroline Issa fotografiată de Tom Newton. Pentru mai multe After Dark, faceți clic aici.