Vacanța mamei-fiice a Evei în Italia

Eva's Mother-Daughter Holiday In Italy

Dragă ITG,

M-am întors dintr-o săptămână însorită, sărată și leneșă în Italia cu mama mea, @dportale . Am petrecut ceva timp la Roma + apoi un mic club de plajă îndepărtat de pe Coasta Amalfi. Îmi dau seama că sună ca o călătorie foarte... nu știu, romantică - dar nu-ți face griji, înainte de a o părăsi pe mama mea și am discutat că ea va juca rolul iubitului meu de pe Instagram (mulțumesc pentru poze, mama! ). Am decis să facem o călătorie împreună pentru că 1. Iubim Italia! Mama mea este italiană și 2. La fel ca mine — Donnamarie rareori merge în vacanță. A fost momentul perfect pentru a ne uni forțele pentru o călătorie mamă-fiică în numele spritz-urilor Aperol, plajelor stâncoase și mai ieftine decât în ​​S.U.A. Santa Maria Novella .

cuidado de la piel de la azafata de vuelo

Primul lucru asupra căruia a trebuit să cădem de acord: să ne punem ambele lucruri într-o singură valiză. Norwegian Airlines are politici stricte privind bagajele (a se citi: scump, cu excepția cazului în care aveți un singur rucsac) – așa că am optat să înregistrăm un bagaj pentru noi doi. Asta însemna unul sau două pungi de articole de toaletă, în total. În geanta mea roz: Picaturi autobronzante Clarins , Cremă hidratantă amorsă , Jeleu de lapte Mini , deodorant Agent Nateur, această protecție solară , picături Tan Luxe , Ulei de monoi de Tahiti + lucruri pentru a mă spăla pe dinți. În carcasa mea de tren albă: Floare Carnală de mărime de călătorie, Chanel Tan de Soleil, Creion de buze La Prairie în Nud , Cloud Paint în Zori , și câteva rujuri. Nu mă consider un minimalist în niciun aspect al vieții mele, dar bagajul mai ușor a fost o schimbare surprinzător de binevenită.

În Roma, ne-am cazat la fermecătorul Hotel Locarno, unde baile sunt superbe , micul dejun este gratuit, iar curtea este cel mai liniștit loc din oraș (deși ai grijă la porumbei — sunt nemilosi!). Lucrul #1 pe care mi-am dorit să-l fac în acest oraș a fost să merg la Galleria Borghese. Ceea ce a fost cândva o mare casă de familie găzduiește acum unele dintre cele mai frumoase artă pe care le-am văzut vreodată în viața mea; Bernini, Bassano, Caravaggio, DaVinci — raiul. Vederea personală a lui Apollo e Daphne de Bernini a fost un moment special pentru noi amândoi.

Ultima noastră oprire în Roma — magazinul Santa Maria Novella de lângă Piazza Navono. Un mic farmacis cu sentimente străvechi, plin cu produse frumoase. În căruciorul meu: arzări de hârtie , Toner pentru flori de portocal , Parfum de nostalgie , și o mică săpună. Regret că nu am luat uleiul de soare, despre care am aflat mai târziu că este disponibil doar în Italia. Data viitoare! De asemenea, în marile magazine de frumusețe italiene... Kiko Milan magazine, care sunt în toată Roma. Formulele lor au o calitate incredibilă, dar sunt destul de ieftine. Am ridicat fard de pleoape în roz și albastru pentru a le purta când ies în oraș — sunt cremoase, stau pe loc și au o răsplată frumoasă cu sclipici.

După o călătorie cu vânt, pe stâncă, am ajuns în fermecătorul sat de pescari Nerano. Propul nostru paradis în miniatură într-o cameră drăguță pe malul mării, cu un balcon cu vedere la restaurantul hotelului și la plajă. Locul este Conca del Sogno, care se traduce prin micul golf al viselor. Înotând în acel mic golf, m-am simțit de parcă sunt în siguranță în interiorul unei scoici - plină de apă turcoaz translucidă.

În fiecare dimineață ne trezeam târziu cu sunetul valurilor oceanului și coboram spre mic dejun . De obicei un coș cu produse de patiserie și un cappuccino cu lapte. Ca laptele-lapte... nu migdale sau ovăz. Totul este atât de pur acolo! După ce m-am schimbat în costumul de baie, mă îmbrăcam Hawaiian Tropic Sheer Touch SPF 50 (miroase ca amintirile din tinerete Banana Boat), la care am adaugat picaturi de autobronzant. Bronzează și protejează în același timp! Apoi am înotat departe în apă – mama nu înoată, așa că mă urmărea de pe țărm.

După prânz, un duș și un pui de somn, mama și cu mine ne-am împachetat lucrurile și ne-am îndreptat spre o călătorie de 25 de minute pe stâncă către următorul oraș de peste, Marina del Cantone. Era plin de magazine mici și câteva restaurante mici. Am dat peste singurul alimente pe o rază de mai multe mile. Acolo am luat un bloc de brânză și niște șuncă, împreună cu mere, cireșe, apă minerală, alune prăjite și mini sticle de vin. Magazinul avea un perete plin de accesorii de păr viu colorate, așa că le-am adus o grămadă înapoi prietenilor și colegilor mei. Apoi ne-am întors în camera de hotel pentru a ne bucura de tot ce este pe balcon.

Un cappuccino decofeină în timp ce soarele apunea și apoi se stinge. Sincer, nu cred că am dormit mai bine în viața mea decât am dormit când am fost acolo, în acel mic golf de vise. O neclaritate de patru zile sărat-prosciutto-dulce-pepene-pepene-înghețată-apă sărată-crema solară-miros.

BUNĂ!

— Eva Alt

Fotografii prin autor.

¿Qué es el aceite de árbol de té?